top of page

מדוע מומלץ לפתוח בלוג לצורך קידום האתר שלכם


הבלוג שלי

אתם רואים כיום הרבה מאוד אתרים וחברות שהתחילו לכתוב בלוג ואתם בטח תוהים בשביל מה זה טוב? האם לא כדאי לכם פשוט להתמקד בעבודה שיווקית בכדי למשוך לקוחות חדשים? אז התשובה היא שכדאי לכם להתייחס לכתיבת בלוג כחלק מהמערך השיווקי הכולל של החברה או העסק שלכם מהסיבה הפשוטה שככל שתהיו גבוהים יותר בתוצאות מנוע החיפוש, כך יגיעו אליכם יותר לקוחות.

אז איך הבלוג עוזר לכם לטפס מעלה בסולם תוצאות החיפוש? להלן מספר נקודות למחשבה:

1. מנועי חיפוש אוהבים אתרים פעילים וחיים. כאשר אתר כלשהו מתעדכן לעיתים קרובות, בין אם כל שבוע או אפילו רק פעם בחודש, מנועי החיפוש, שמטרתם הצגת תוצאות רלוונטיות עבור הגולשים, יודעים שהאתר הוא רלוונטי ואינו מיושן ולכן יש סיכוי גבוה יותר שיהיה רלוונטי עבור הגולשים. צאו מנקודת הנחה שרוב העמודים באתר שלכם לא יתעדכנו לעיתים קרובות, ויתכן שגם לא יעודכנו לעולם, כגון עמוד ה-״אודות״.

2. הבלוג הוא הזדמנות מצוינת להשתמש במילות החיפוש שקבעתם עבור קידום האתר שלכם. אבל אל תגזימו...

3. כתיבה בבלוג מאפשרת שימוש בקישורים (backlinks) עם אתרים נחשבים אחרים. גוגל אוהבת שמפרגנים אחד לשני, ואם תקשרו לאתר של חברה אחרת, יש סיכוי שהם יקשרו חזרה לאתר שלכם, ככה שבעצם כולם מרוויחים. למשל, לכתיבת רשומת הבלוג הזו שאתם קוראים, עיינתי במאמר ״Why Blogging is Important for SEO״.

4. כמה פעמים כבר אפשר לשתף את עמוד הבית של האתר שלכם? בשלב כלשהו כבר נמאס. בדיוק בשביל זה יש את הבלוג. כל פעם שאתם מפרסמים רשומת בלוג, תוכלו לשתף אותה ישירות ברשתות החברתיות ובקבוצות בהן אתם חברים.

5. הוסיפו תמונות לכל רשומת בלוג ואל תשכחו לתת לה שם ולהגדיר את ה-alt text שלה. כיוון שגוגל לא יודעת לקרוא תמונות, ה-alt text היא הדרך להסביר לגוגל מה יש בתמונה כך שתוכל לסרוק אותה ולהשתמש בה לצורך העלאת דירוג האתר שלכם.

alt text in blog image


123 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page