top of page

איך להוסיף Contributor לאתר שלכם


**עודכן ב-2.2.2021**

או שבנינו אתר עבור העסק שלנו, או שאנחנו כאן כדי לבנות אתרים עבור לקוחות (אחרי שכמובן בנינו אתר עבור עסק בניית האתרים שלנו). בשני המקרים ישנה אפשרות להוסיף מישהו או מישהי נוספים לעריכת האתר.

ההנחה שלי היא שאם בנית אתר לעסק שלך, זה לא מתוך תפקידך כבונה אתרים, אלא יש לך התמחות אחרת והאתר שבנית הוא לצורך קידום העסק שלך. אז בין אם תחום העיסוק שלך הוא רפואה, עיצוב פנים, איפור, צילום, בישול ומה לא, יתכן מאוד שעלה לך הצורך שעוד זוג עיניים (או יותר) יעברו על האתר שלך לפני שהוא מופץ לקהל הרחב, ועוד זוג ידיים יעזור בעריכת האתר.

אתן דוגמה לאפשרות נוספת לצורך שבהוספת עורך נוסף לאתר: ניקח לדוגמה אותי... אני בונה אתרים עבור לקוחות אך לפעמים האתר אינו ברשותי אלא בחשבון הלקוחות ולצורך עריכת האתר אני צריכה לקבל הרשאה להכנס לעורך.

ועכשיו לתכל׳ס, איך מוסיפים אדם נוסף לעריכת האתר שלכם.


אפשרות נוספת היא ישירות מהדשבורד ללחוץ על settings ואז על Roles & Permissions


בשלב הבא נזמין את מי שאנחנו רוצים כדי לקחת חלק באתר שלנו


בחלון שיפתח יש לרשום את כתובת האימייל של מי שנרצה לאפשר גישה לעורך האתר, וכן נבחר בין האפשרויות:



תפקידים כלליים

תפקיד Admin (Co-owner): תינתן לאדמין האפשרות לערוך את האתר, לפבלש אותו ולנהל את כל נושא התשלומים, הזמנת אדמינים נוספים וניהול הדומיין, אך לא תנתן האפשרות למחוק את האתר או להעביר אותו לחשבון אחר.

תפקיד Website Manager: באפשרות זו ניתן גישה לניהול, עריכה ופיבלוש האתר, אבל ללא גישה לניהול התשלומים וללא אפשרות למחוק או להעביר את האתר.


תפקיד Website Designer: באפשרות זו ניתן גישה לעריכת האתר, ניהול ההגדרות הכלליות והאפליקציות השונות, אבל ללא גישה לתיבת הדואר הנכנס, אנשי הקשר ומידע רגיש אחר.


תפקיד Back Office Manager: נאפשר גישה לדשבורד כדי לערוך את ההגדרות הכלליות והאפליקציות, אבל ללא גישה לעריכת האתר.


תפקידים הקשורים לחיובים ותשלומים

תפקיד Billing Manager: נאפשר לאדמין לרכוש עבורינו מוצרים, לנהל את המינויים שלנו ולהוסיף אפשרויות תשלום. אך לא ניתן אפשרות לחיבור הדומיין.


תפקיד Domain Manager: התפקיד הזה מאפשר לחבר ולנהל את הדומיין, אבל לא לבצע רכישות עבורינו.


תפקידים הקשורים לבלוג

תפקיד Blog Editor: כשמו כן הוא. אופציה זו מאפשרת לבצע כל שינוי לבלוג. אך רק לבלוג.

תפקיד Blog Writer: אופציה זו מאפשרת לכתוב, לשמור ולתייג רשומות בלוג, אך ללא האפשרות לנהל או ליצור קטגוריות חדשות בבלוג.

* כיום ניתן להוסיף שמות לבלוג מבלי לצרף אדמין לניהל הבלוג. כלומר במידה ונרצה להוסיף רשומה לבלוג אך לציין שהיא נכתבה ע״י מישהו אחר, ניתן דרך הגדרות הבלוג לרשום שם כותב/ת מבלי שיהיה צורך לשלו הזמנה להכנס להגדרות הבלוג.

ההזמנה שנשלח תגיע לתיבת האימייל של ה-contributor, ויהיה צורך באישור ההזמנה דרך המייל אליה היא נשלחה.

שימו לב

* יש צורך בחשבון וויקס כדי להיות contributor.

* לא ניתן לערוך את האתר בו זמנית. כלומר כאשר אנחנו נהיה בתוך העורך, לא יתאפשר ל-contributor שהזמנו להיות באותו הזמן גם בעורך.


585 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page