אמנות השיתוף בפייסבוק

החבר הכי טוב שלכם מהצבא פתח עמוד עסקי לעסק שלו, אישתו של הבוס מקדמת את העסק העצמאי שלה דרך עמוד בפייסבוק, או אפילו הילדה שלכם המציאה משהו ופתחתם עבורה עמוד בכדי לקדם את הרעיון. איך אתם יכולים לעזור להם לקדם את העמוד ולהגביר את החשיפה שלו?

 

קודם כל תעשו להם לייק לעמוד. כן כן, ממש לעמוד. לא רק לפוסטים שהם מוציאים ומשתפים. כנסו לעמוד שלהם ותלחצו על לייק לעמוד.

איך זה עוזר להם?

כי כשאתם עושים לייק לעמוד שלהם, החברים שלכם רואים את זה בפיד שלהם. וכשאנשים רואים את זה בפיד שלהם זה מסקרן אותם, ויש סיכוי שהם בעצמם יכנסו לעמוד ויהנו מהתוכן שבו ומי יודע, אולי גם יעשו לייק, יגדילו את החשיפה ואפילו ירכשו את המוצר/השירות המוצע בעמוד העסקי.

 

אם אתם רוצים להיות סופר-דופר מפרגנים, אל תעשו להם לייק לפוסטים שהם מוציאים, תגיבו עם reaction אחרת. והכוונה שלי היא לפוסטים של העמוד, ולא לשיתוף שהם עשו לפרופיל האישי שלהם.

לפי כשנה פייסבוק הציגו למשתמשים את ה-reactions, אותן אמוטיקונים המביעים רגש כלשהו על הפוסט. ההנחה של פייסבוק היא שאם מישהו טרח להגיב ברגש כלשהו, הנושא כנראה מעניין אותו יותר מאשר אם היה סתם עושה לייק, אפילו אם הרגש הזה הוא ״עצבני״.

אתם רוצים להיות סופר-דופר-שמופר מפרגנים? תגיבו על הפוסט המקורי של העמוד. המקורי! לא על השיתוף שהם עשו לפרופיל האישי שלהם.

אתם רוצים להיות סופר-קליפרג׳ליסטיק מפרגנים? שתפו את הפוסט של העמוד המקורי – כולל את הפוסט ולא רק את הקישור או את התמונה.

 

 

 

איך זה עוזר להם?

האלגוריתם של פייסבוק כבר מזמן הבין שמי שעושה רק לייק, זה לא בהכרח כי זה פוסט שיש בו עניין לציבור. פייסבוק רוצה לראות מעורבות ועניין אקטיביים, ולכן ככל שיהיו יותר תגובות, וככל שיהיו יותר שיתופים פייסבוק תבין שזה נושא שמעניין ולכן תציג את הפוסט הספציפי הזה ליותר אנשים, וגם תציע את העמוד עצמו ליותר אנשים כאשר יעשו לייק או יביעו עניין כלשהו בפוסט של עמודים דומים.

שתפו
אהבתי
Please reload

איך האתר שלך יראה?

© 2015-2019 כל הזכויות שמורות לענת בילינסון