top of page

איך לבנות עמוד נחיתה בוויקס


מה זה עמוד נחיתה ובשביל מה הוא טוב

עמוד נחיתה הוא בדיוק מה שהשם שלו מרמז: עמוד שניתן פשוט ״לנחות״ בו מאתר חיצוני. בין אם הגענו אליו מפייסבוק, מחיפוש בגוגל או ישירות מקישור שניתן לנו, הכוונה היא שלא היה לנו צורך לעבור בשום עמוד אחר באתר בשביל להגיע לעמוד הנחיתה. במידה ויש לך מוצר כלשהו או שירות כלשהו שרצית לקדם באופן ממוקד, בין אם דרך פרסום ממומן בפייסבוק או מודעה ממומנת בגוגל, אז עמוד נחיתה זה בדיוק מה שחיפשת.

מבחינה עיצובית חשוב לשים לב שעמוד הנחיתה מתרכז *בדיוק* במה שרצית לשים עליו את הדגש. כלומר בלי הסחות דעת מיותרות מסביב למוצר/שירות/מטרת העמוד. אתן דוגמה: נניח ויש לך קורס אינטרנטי חדש שרצית לשווק ולפרסם. הקמת מודעה ממומנת בפייסבוק/גוגל ועכשיו הגיע הזמן לחכות לכניסות לעמוד ולהרשמה לקורס.

המטרה שלך היא לחיצה על כפתור ההרשמה לקורס (שמוביל, לצורך העניין, לעמוד תשלום). אם יהיה בעמוד עוד כפתור המוביל למקום אחר, זה יהיה מאוד מבלבל, או אם יהיה יותר מדי טקסט שיסיט את תשומת הלב מהמטרה שלך, אז יש פה סיכוי לאובדן פוטנציאל הרשמה. בעמוד נחיתה צריך להיות מאוד מאוד ממוקדים ולכן גם ברוב המקרים התפריט העליון של האתר וה-footer בתחתית העמוד יורדו ולא יפיעו בעמוד הנחיתה. הרעיון הוא: כמה שפחות הסחות דעת.

אז איך נבנה עמוד נחיתה באתר וויקס שלנו?

1. בתפריט העמודים של האתר נוסיף עמדו חדש ע״י לחיצה על Add Page

2. נראה שנוסף לנו עמוד לרשימת העמודים, אך חשוב לשים לב שהוא גם התווסף לתפריט למעלה. לא לדאוג! תכף נטפל גם בזה. ברירת המחדל של העמוד החדש היא New Page, נשנה את זה לשם שנרצה ע״י מחיקת המילים New Page והקלדה של השם החדש. לחיצה זריזה על Done והעמוד שלנו התווסף עם השם שרצינו.

3. עכשיו כדי שמפלס הלחץ לא יעלה, נסתיר את העמוד מהתפריט העליון כי הוא ממש לא צריך להופיע שם.

ליד שם העמוד בתפריט העמודים יש עיגול עם שלוש נקודות. נלחץ עליו ונבחר בתפריט שמופיע ב-Hide.

4. זהו, העמוד קיים ואפשר להתחיל לעבוד עליו. אבל כפי שציינתי מוקדם יותר, עלינו למקד את הפוקוס של הלקוחות שלנו ולשם כך נרצה להוריד כל הסחת דעת כמו למשל תפריט העמודים העליון של האתר. הסיבה לכך היא שאם תפריט העמודים יהיה קיים, ללקוחות תהיה נטיה ללחוץ עליו כדי להגיע לעמודים אחרים, ובזאת יסתיים תפקידו של עמוד הנחיתה.

לשם כך נלחץ שוב על העיגול עם שלוש הנקודות, אך הפעם נלחץ על settings ובחלון הבא שיפתח נבחר no header or footer.

5. ודבר נוסף ממש ממש חשוב - כאשר נשתף את הקישור לעמוד הנחיתה, נרצה שהוא יראה הכי מקצועי שיש. עם כותרת שיווקית ומתאימה, תיאור קצר וקישור שמסביר בדיוק מה יש בעמוד. את כל ההגדרות האלה ניתן למצוא בחלק שנקרא (SEO (Google שאפשר כבר לראות בתמונה למעלה, אבל הנה דרך נוספת להגיע לשם.

נלחץ על העיגול עם שלוש הנקודות והפעם נלחץ על SEO - Google.

בחלון שיפתח נוכל לעדכן את:

1. כותרת העמוד כפי שהיא תופיע בגוגל

2. תיאור העמוד (שזה בעצם הטקסט השחור שמופיע בתוצאות החיפוש בגוגל מתחת לכותרת)

3. סיומת הקישור של העמוד. ברירת המחדל היא blank שזה כמובן לא נראה רציני וגם לא עוזר להבין מה יש בעמוד הזה. מומלץ לרשום בצורה תמציתית (מילה או שתיים) את השם המתאים לעמוד הזה. *רק באותיות לטיניות ולא בעברית.

וזהו, עמוד הנחיתה שלך מוכן. שיהיה בהצלחה!

*לא לשכוח לפבלש את האתר... כן?


2,329 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page